Instuif

De bullit is through de church. Er is witte rook. We have a go. Het is in kannen en kruiken. Time for lift off.
Ik heb zojuist de laatste afrondingen afgerond met de verkopende partij en we zijn er uit:

AANSTAANDE VRIJDAG BETREK IK M’N PENTHUIS!!!!

Vanaf volgende week dinsdag is het helemaal mijn nieuwe thuis maar vanaf vrijdag ga ik er in principe al wonen.
Ik heb 2 volledige weken vrij genomen om mijn nieuwe huis volledig in mijn nieuwe thuis te transformeren. Met mijn kluskwaliteiten en logistieke capaciteiten moet dat natuurlijk een fluitje van eigen deeg zijn.

Dus bij dezen, beste lezerrrrrr,

Jij bent van harte uitgenodigd voor de instuif op zaterdag  26 en zondag 27 november.

Een afspraak maken hoeft niet, je kunt gewoon binnen komen (ja, zodra je door mijn zwaarbeveiligde gepantserde voordeur bent natuurlijk). Entree is maar 40 euro.
Iedereen is welkom (als je maar een kado mee neemt). Een hapje en een drankje staan klaar (moet ik nog ff wat wulps geklede bediening voor regelen trouwens).

Om de keuze voor je wat makkelijker te maken, volgen hieronder wat handige kadotips.

Drankvoorraad (Heineken)
Kledingkast (3x)
Laptop (minimaal 4 GB geheugen)
Peugeot diesel (model nvt)
Televisie (minimaal 94 cm)

Tot dan!!

(ps. Ik doe wat leuks aan)

4 gedachten over “Instuif”

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag